Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania przez stolarzy:
 

  1. Czy opinia klienta może zostać usunięta ?

    Tak, opinia może zostać usunięta z kilku powodów:

    - nie opisuje w sposób wystarczający wykonanej usługi,
    - składa się wyłącznie z wulgaryzmów lub słów obraźliwych,
    - weryfikacja opinii nie przeszła pomyślnie
     

  2. Otrzymałem negatywną opinię. Jak mogę ją usunąć?

    Z zasady nie ingerujemy w treść opinii. W wyjątkowych sytuacjach ocena może zostać usunięta jeśli:

    - jest zbyt ogólna,
    - składa się wyłącznie z wulgaryzmów lub słów obraźliwych
    - weryfikacja opinii nie przeszła pomyślnie
     

    W takim przypadku prosimy o kontakt przez formularz opisując sytuację i podając link do wizytówki stolarza.
     

  3. Czy jako stolarz mogę prosić o napisanie opinii o wykonanej usłudze?

    Oczywiście że tak. Możesz poprosić klienta o dodanie swojej opinii na SuperStolarz.pl. Możesz też zamieścić nasz baner na stronie internetowej swojej firmy.
     
  4. Jestem stolarzem i nie chcę, aby dane mojego zakładu były publikowane na SuperStolarz.pl - czy mogę je usunąć z serwisu? 
    Dane publikowane w serwisie SuperStolarz.pl są powszechnie dostępne i nie są objęte ochroną danych osobowych mogą więc być publikowane na naszej stronie.
     
  5. Czy mogę otrzymać dane osoby wystawiającej opinię?
    Dane osobowe użytkowników udostępniamy wyłącznie na wniosek uprawionych organów np. prokuratury czy policji.
     
  6. Czy mogę poprawić dane kontaktowe i adresowe mojej firmy?
    Oczywiście, że tak. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w SuperStolarz.pl.
     
  7. Jak zamówić Pakiet Promujący Premium?
    Pakiet Promujący Premium możesz zamówić poprzez:
    - napisanie do nas maila - kontakt@superstolarz.pl
    - wypełnienie formularza kontaktowego na http://superstolarz.pl/kontakt
    - zadzwonienie na nr telefonu 731 322 573

Najczęściej zadawane pytania od klientów:

 

  1. Czy moja opinia może zostać usunięta ?

    Tak, opinia może zostać usunięta z kilku powodów:

    - nie opisuje w sposób wystarczający wykonanej usługi,
    - składa się wyłącznie z wulgaryzmów lub słów obraźliwych,
    - weryfikacja opinii nie przeszła pomyślnie

     

  2. Czemu przy wystawianiu opinii muszę podać pełne dane osobowe ?
    Podanie pełnych danych osobowych i kontaktowych jest warunkiem do prawidłowej weryfikacji opinii. Przykladamy szczególną wagę do rzetelności wystawianych ocen.

     

  3. Czy moje dane są bezpieczne i do czego je wykorzystujecie ?
    Tak. Państwa dane osobowe są u nas bezpieczne, służą jedynie do weryfikacji opinii. Nie będą wykorzystywane do innych celów, ani upubliczniane.

    W formularzu opinii mają Państwo możliwośc zaznaczenia opcji:
    'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SuperStolarz.pl dla celów marketingowych własnych produktów i usług"

    Wówczas Państwa dane (imię, nazwisko oraz email) wykorzystywane będą przez SuperStolarz.pl do informowania o nowościach i promocjach poprzez email.

     

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Dalsze przeglądanie witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji czytaj tutaj.