Kuba

Jak urządzić recepcję w firmie?

  • Posted 5 lat ago
  • Uncategorized

Urządzenie recepcji ‒ koniecznie o tym pamiętaj 

Recepcja powinna być miejscem, w którym interesanci będą mogli wygodnie poczekać i załatwić wszelkie sprawy. Ponadto, dobrze też zadbać o to, by recepcjonistka czy recepcjonista mogli w wygodny sposób wykonywać swoją pracę. Na jakie kwestie warto zwrócić szczególną uwagę? Podpowiadamy!

  • Wielkość pomieszczenia

Podczas aranżacji recepcji powinniśmy wziąć pod uwagę wielkość pomieszczenia ‒ powierzchnia  ma duże duże znaczenie zarówno podczas wyboru mebli jak również kolorów ścian i dodatków. Jeśli dysponujemy niewielką przestrzenią, dobrym rozwiązaniem może okazać się zamówienie lady recepcyjnej i mebli na wymiar, dzięki temu zagospodarujemy każdy m2 przestrzeni. 

  • Profil działalności 

To, w jaki sposób urządzimy recepcję zależy również od  specyfiki naszej branży. Jeśli nasi klienci wypełniają w recepcji  różnego typu dokumenty, warto wygospodarować miejsce, aby mogli robić to w komfortowych warunkach. Jeśli w recepcji chcemy zaprezentować oferowane przez naszą firmę produkty, dobrze, abyśmy już za wczasu przemyśleli, w jaki sposób możemy to zrobić.

  • Dobór kolorów 

Podpowiemy, że warto zdecydować się na kolory, które w jakiś sposób już kojarzą się z naszą firmą, na przykład, na te, które występują w naszym logo. Dobrze też w widocznym miejscu w recepcji umieścić logo naszej firmy ‒ będzie to doskonałą reklamą i zwiększy rozpoznawalność marki wśród potencjalnych klientów. 

Jakie meble powinny znaleźć się w recepcji? 

Wyposażenie recepcji to niezmiernie istotna kwestia, koniecznie muszą znaleźć się w niej meble przystosowane zarówno do potrzeb gości, klientów i kontrahentów, jak również pracowników danej firmy. Jakie meble recepcyjne obowiązkowo trzeba zakupić? 

  • Lada recepcyjna ‒ lada to podstawowy element wyposażenia każdej recepcji. Dostępne są lady recepcyjne w wielu kształtach i wielkościach, z podświetleniem led, szklane, drewniane i wiele, wiele innych. 
     
  • Krzesła ‒ krzesła biurowe lub krzesła konferencyjne dla pracowników recepcji to kolejny ważny mebel. Najlepiej zdecydować się modele obrotowe, które umożliwią wygodne wykonywanie różnego typu prac. 
     
  • Fotele, sofa ‒  w każdej recepcji muszą też znaleźć się wygodne sofy czy eleganckie fotele dla interesantów. Wybór takich mebli jest ogromny. 
     
  • Stoliki, warto w recepcji umieścić stolik,  przy którym interesanci będą mogli wypełnić dokumenty i różnego typu formularze. 
     
  • Szafy, regały, kontenery i inne meble biurowe, które umożliwiają wygodne przechowywanie różnego typu segregatorów, teczek, dokumentacji i artykułów biurowych to podstawa. Zdecydować się możemy na meble metalowe, drewniane, w klasycznym lub nowoczesnym stylu. 

Do wyboru mamy meble recepcyjne wielu producentów, na przykład  Ovo Meble, MDD,  Zig-Zag, Alpa, Svenbox i wielu innych.  Dostępne są meble w różnym stylu i w szerokim przedziale cenowym. Wszystko to sprawia, że samodzielne urządzenie recepcji może dostarczyć nam wielu trudności. Podpowiadamy, że w przypadku problemów warto zdać się na specjalistów. 

Contino ‒ oferta 

Firmą która zajmuje się aranżacją wnętrz biurowych i recepcji, jak również  doborem i dostawą mebli jest firma Contino. 

Fachowcy z Contino zadbają zarówno o design, jak również o funkcjonalność recepcji, dobiorą meble recepcyjne oraz ladę, zajmą się też montażem i ustawieniem mebli. Oprócz aranżacji recepcji, fachowcy zajmują się też doborem mebli  gabinetowych, mebli biurowych czy aranżacją pomieszczeń pracowniczych.

© All rights reserved. Created with Voxel

  • Home
  • Explore
  • Places
  • Events
  • Jobs
  • Communities
  • People
  • Login
  • Sign up
  • Privacy Policy
  • Terms and conditions