Opakowanie często jest pierwszym punktem kontaktu konsumenta z produktem. Tworząc projekt opakowania żywności, musisz dobrze zrozumieć swoją markę. Odpowiedz sobie na pytania:
Są to wszystkie ważne pytania, na które należy odpowiedzieć, aby upewnić się, że projekt opakowania jest zgodny z tożsamością marki, ponieważ pomogą one określić kolory, rozmiar, kształt i materiały użyte w opakowaniu. Wprowadzenie na rynek nowego produktu wymaga tego, aby Twoje opakowanie zawierało wyraźną nazwę Twojej firmy, logo, a komunikaty dotyczące marki były mocno i wyraźnie widoczne na opakowaniu.
Projektant opakowań żywności musi równoważyć atrakcyjność wyglądu (projektowanie i przesyłanie wiadomości), z funkcjonalnym aspektem bezpieczeństwa i ochrony produktów. Konieczne jest, aby podczas transportu produkt znajdujący się w opakowaniu dotarł w takim samym stanie, w jakim opuścił sklep lub restaurację.
Pamiętaj też, że istnieją specjalne wytyczne dotyczące etykietowania żywności, które dyktują zarówno liczne aspekty projektowania opakowań żywności pod względem funkcjonalnym, jak i sam sposób ich tworzenia.
Wybierając opakowania – postaw na profesjonalistów, bo oni wiedzą:
Opakowanie jest jednym z najważniejszych elementów pomyślnego wprowadzenia nowego dania czy produktu na rynek. Musisz jednak być elastyczny i rozważyć alternatywne opcje, które muszą być równocześnie przyciągające wzrok, jak i funkcjonalne. Pamiętaj też o kluczowych czynnikach wpływających na koszty pakowania.
Więcej na temat opakowań, jak i gotowe propozycje znajdziesz na stronie http://lideropakowania.pl/. Tutaj nie trzeba dodawać ani słowa – nazwa witryny mówi sama za siebie. Zatem, jeśli zależy Ci na osiągnięciu sukcesu na rynku – nie musisz już szukać dalej.
© All rights reserved. Created with Voxel