Najczęściej zadawane pytania przez stolarzy:
- Czy opinia klienta może zostać usunięta ?
Tak, opinia może zostać usunięta z kilku powodów:
- nie opisuje w sposób wystarczający wykonanej usługi,
- składa się wyłącznie z wulgaryzmów lub słów obraźliwych,
- weryfikacja opinii nie przeszła pomyślnie
- Otrzymałem negatywną opinię. Jak mogę ją usunąć?
Z zasady nie ingerujemy w treść opinii. W wyjątkowych sytuacjach ocena może zostać usunięta jeśli:
- jest zbyt ogólna,
- składa się wyłącznie z wulgaryzmów lub słów obraźliwych
- weryfikacja opinii nie przeszła pomyślnie
W takim przypadku prosimy o kontakt przez formularz opisując sytuację i podając link do wizytówki stolarza.
-
Czy jako stolarz mogę prosić o napisanie opinii o wykonanej usłudze?
Oczywiście że tak. Możesz poprosić klienta o dodanie swojej opinii na SuperStolarz.pl. Możesz też zamieścić nasz baner na stronie internetowej swojej firmy.
- Jestem stolarzem i nie chcę, aby dane mojego zakładu były publikowane na SuperStolarz.pl - czy mogę je usunąć z serwisu?
Dane publikowane w serwisie SuperStolarz.pl są powszechnie dostępne i nie są objęte ochroną danych osobowych mogą więc być publikowane na naszej stronie.
- Czy mogę otrzymać dane osoby wystawiającej opinię?
Dane osobowe użytkowników udostępniamy wyłącznie na wniosek uprawionych organów np. prokuratury czy policji.
- Czy mogę poprawić dane kontaktowe i adresowe mojej firmy?
Oczywiście, że tak. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w SuperStolarz.pl.
- Jak zamówić Pakiet Promujący Premium?
Pakiet Promujący Premium możesz zamówić poprzez:
- napisanie do nas maila - kontakt@superstolarz.pl
- wypełnienie formularza kontaktowego na http://superstolarz.pl/kontakt
- zadzwonienie na nr telefonu 731 696 321